úterý 10. října 2023

Koreanistika na Karlovce

Nevím, jestli jste si někdo všiml, ale koreanistice na Karlovce končí příští rok akreditace, což znamená, že lidi, co by se chtěli hlásit na školní rok 2024/2025 mají momentálně smůlu, protože obory na ústavu asijských studií všechny čekají na prodloužení akreditace. Takže studentům i mně čeká nekonečná kontrola stránek oboru, abych se mohla na školu přihlásit. Jo, jsem už nejspíš stará na studia, ale když mi doma nabídli, že bych mohla zkusit studia znovu. A proč si nevybrat něco, co je mému srdci velmi blízké. I když teď volný čas trávím spíš čtením doporučené literatury a sledováním doporučených filmů a seriálů, abych stíhala dohonit to, na co se spousta studentů připravuje několik let dopředu. Což mi připomíná, že jsem měla letos jít do toho muzea místo blbnutí venku, když jsem byla v Koreji. Výstava tří království je věc, která mi mohla pomoct se studiem historie. No co už, mlhavě si vzpomínám na návštěvu muzea v roce 2019, bohužel jsem v muzeu byla s někým, kdo úplně neměl ocenění pro historii, jako já. Budu si muset projít staré fotky, jestli v nich náhodou nemám vyfocené popisky z výstavy. Ale silně pochybuju. Fotila jsem si tehdy málo věcí, protože ne všude bylo dovoleno dělat fotky.

Pokud se otevřel přihlášky na koreanistiku, nejspíš se s některými z vás uvidím u přijímacích zkoušek. A já se na ně připravuju opravdu pilně. 

Žádné komentáře:

Okomentovat